Veelgestelde vragen
Hieronder bevinden zich een aantal veelgestelde vragen:
Vraag: Vanaf hoelaat kunnen wij in de accommodatie op de dag van aankomst?
Antwoord: Standaard kunt u vanaf 16:00 uur aankomen. Dit heeft te maken met een eventuele wisseldag. Echter is het regelmatig zo dat jullie als groep eerder kunnen komen. Neem hierover ongeveer een week voor aankomst contact met ons op. In overleg kunnen we dan een vroegere aankomsttijd bespreken
Vraag: Wij willen graag gebruik maken van de boodschappenservice. Hoe werkt dit?
Antwoord: De boodschappenservice wordt verzorgd door PLUS Droste bij ons uit het dorp (Vasse). U kunt telefonisch of online rechtstreeks uw bestelling doorgeven en deze wordt dan op het afgesproken tijdstip in de Manderhoeve bezorgd op de dag van aankomst.
Vraag: Is er een snelle vaatwasser aanwezig?
Antwoord: Uiteraard! De Hoeve beschikt over een snelle horecavaatwasser die de vaat er binnen enkele minuten doordraait. U hoeft zelf geen vaatwastabletten mee te brengen, want de machine doseert automatisch de juiste middelen tijdens de beurten.
Vraag: Hoe zit het met de broodjes service?
Antwoord: Wij kunnen 's ochtends zorgen voor heerlijke verse broodjes en/of croissants. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.
Vraag: Welk koffiezetapparaat is er aanwezig?
Antwoord: Er is een groot Alex Meijer snelfilter koffiezetapparaat aanwezig. De speciale korf filters zijn hier aanwezig en inbegrepen. Tevens is er voor een snel kopje koffie tussendoor een Senseo apparaat aanwezig. De Senseo Pads dient u wel zelf mee te brengen.
Vraag: Mag onze hond meekomen?
Antwoord: Helaas niet. De Manderhoeve is huisdiervrij.
Vraag: Wij willen graag gebruik maken van jullie BBQ service, hoe regelen we dit?
Antwoord: U kunt bij ons een complete BBQ bestellen. Deze wordt gebracht, opgehaald én schoongemaakt. Wij bieden luxe vleespakketten aan, inclusief stokbroden, sausjes, salades en rauwkost. En dat alles tegen een scherpe prijs! Wij verzoeken u vriendelijk om deze bestelling uiterlijk een week voor aankomst aan ons door te geven.
Vraag: We willen graag de tapinstallatie gebruiken, is dit mogelijk?
Antwoord: Natuurlijk kan dit! U dient wel de fusten bier bij ons vooraf te bestellen. Wij zorgen dan dat het gekozen fust bij aankomst aangesloten is. Er zijn verschillende merken bier verkrijgbaar in zowel 30- als 50 liter vaten tegen aantrekkelijke tarieven. Het meebrengen van eigen fusten is helaas niet toegestaan.
Vraag: Hoe kunnen wij het beste films draaien in de Bioscoop?
Antwoord: De Bioscoop is voorzien van een homecinema installatie. U kunt DVD's afspelen, maar de installatie is ook vebronden met internet. Apps als Netflix en Youtube staan er standaard op dus de keuze is reuze. Ook een laptop voor een presentatie of het afspelen van familiefoto's is te koppelen met het systeem.
Vraag: Mogen wij luide muziek draaien?
Antwoord: Nee! Dit is helaas niet toegestaan. Er is een normale Pioneer muziek installatie aanwezig in de Manderhoeve die gebruikt kan worden. Omwonenen en andere gasten mogen geen hinder van luide muziek ondervinden.
Vraag: Ik wil voor een zakelijke groep graag voor 2 dagen (met 1 overnachting) doordeweeks boeken, kan dit?
Antwoord: Natuurlijk kan dit. Zakelijke groepen verblijven juist vaak maar 1 nacht. In overleg met u maken we graag een offerte op maat. Hierin zijn de mogelijkheden eindeloos. (Denk bijv. aan catering, eventueel activiteiten etc.)
Vraag: Kunnen we met ons bedrijf ook een ééndaagse training houden?
Antwoord: Ja, dit kan! Wij hebben hiervoor meerdere opties. Neem gerust contact op om dit met ons te bespreken.